12.30.2009

Finals d'any...

Aproximadament un mes després d’acabar les classes, una setmana després d’haver tornat de viatge, uns dies després del gran sopar de Nadal... i a un dia de l’any nou ...

...i encara poso ordre.

Poso ordre a la roba que vaig tornar del viatge i que ja ha passat dos cops per la rentadora, al centenars de regals i regalets que no em vaig saber estar de comprar, a les postals, als paperets, al tickets, als regals rebuts, als apunts de classe,... a l’habitació en general i a la meva vida en particular.

Ara però, després d’un intensiu, sembla que comença a canviar l’aspecte de tot plegat. Després de 5 mesos l’habitació està decorada, les parets ja no són blanques i sembla que tot ja té el seu lloc, fins i tot el bebito i les bessones que s’han sumat a la família a última hora (benvinguts!).

Bé, primer volia fer un post sobre el VIATGE, però encara tinc milers (i no exagero) de fotos per triar! I unes quantes reflexions per fer (és el que té enamorar-se per tants pocs dies...).

I un post sobre el Nadal a Santiago, que també l’aplaçaré. Potser el sumaré amb el de reis, potser amb el de l’aniversari. Ben bé que totes les festes em venen plegades a mi, així que tinc permís!

El que em nego rotundament a fer és una llista de bons propòsits per l’any vinent o una llista amb tot el bo i dolent de l’any que acabem. Em sembla una feina pesada, que no acabaria mai i exasperant. El dolent ja està passat i tot lo bo d’aquest any conformaria una llista inacabable.

I el que no deixaré per més endavant és desitjar-vos una bona entrada d’any i felicitats a tots per aquest 2010 que encetarem en unes hores. I una abraçada enorme a la família que tot i veure’ls i parlar més sovint ara que quan vivíem en el mateix país no els puc deixar de trobar a faltar...



De moment, Valparaíso allá vamos!!
















Primer viatge a Valparíso


1 comentaris:

Cora dijo...

Iep! Finals d'any i inici de propòsits, espero! A veure si escriure n'és un eh!!!!!!! Fins ara! La macedònia és al refri! Muamua!

Publicar un comentario